31 grudnia 2015

#15 New Year!

Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją na sylwestra.  Jest ona dosyć klasyczna, więc można ją nosić również na co dzień. Przełamałam ją holograficzną kopertówką. Osobiście nie lubię dużo błyskotek i cekinów, więc trudno było mi coś znaleźć w sklepach. W asortymentach sklepów same cekinowe bluzki, sukienki, spódnice. Wybrałam czarną sukienkę ze wstawkami z siateczki. Wygląda to elegancko i bardzo kobieco.

Z okazji nadchodzącego Nowego Roku chciałabym wam życzyć dużo radości, miłości i zdrowia w roku 2016, żeby spełniły wam się wasze najskrytsze marzenia. Jestem z wami nie całe 3 miesiące, dalej się uczę i poznaję mój styl bo do końca nie wiem jaki jest. Chciałabym wam podziękować za ten czas, że jesteście ze mną nie tylko na blogu ale również na fanpege'u czy snapchat'cie. Na 2016 postanowiłam częściej dodawać posty bo odkryłam, że moją pasją jest moda i chce się nią podzielić z wami. Mam nadzieję, że mi się uda bo w każdy post wkładam całe moje serduszko i całą siłę jaką posiadam. Jeszcze raz wam dziękuję i życzę Szczęśliwego Nowego!













SUKIENKA-H&M
BIŻUTERIA-MOHITO
KOPERTÓWKA-MOHITO
BRANSOLETKA- KLIK

4 komentarze :

  1. Świetna stylizacja:))

    marciastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę pomyślności w nowym roku. ładna sukienka.

    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka śliczna :D
    Szcześliwego Nowego Roku :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka!
    Życzę ci szczęśliwego nowego roku, aby był jeszcze lepszy!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń