24 lutego 2016

#20 Life is too short, trying to hold it all together

Jest mi tak przykro, że nie dotrzymałam mojej obietnicy. Miałam zrobić więcej postów, ale cały coś się działo. Miałam ferie, gdzie wyjechałam, później zachorowałam i do tego popsuła się pogoda. Eh...same nieszczęścia. Mam nadzieję, że pogoda się poprawi i będę mogła podzielić się z Wami stylizacjami na wiosnę. Tak w sekrecie powiem Wam, że mam kilka pomysłów. Chciałabym też zrobić notki o np. trendach na sezon wiosna/lato, jeśli chcielibyście zobaczyć takie posty to piszcie, Ja chętnie je napisze. Przechodząc do outfitu, jest on oczywiście w moich kolorach czyli czerni i bieli.  Wykorzystałam w niej spodnie, które już u mnie widzieliście, ale muszę powiedzieć, że są bardzo wygodne i wam je bardzo polecam! Chciałabym się podzielić również moją nową zdobyczą czyli trampki typu slip on. Chodziłam już w nich i mogę stwierdzić, że są bardzo wygodne i co najważniejsze nie obdzierają stóp, co mnie zdarza się bardzo często. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba <3




















OKULARY-CNDIRECT/ BLUZKA-SINSAY/ SPODNIE-BERSHKA/ BUTY-STRADIVARIUS/ PLASZCZ-PULL&BEAR/ TOREBKA-BERSHKA

3 komentarze :

  1. Świetne spodnie i buty:) Wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja ! :).
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na post o trendach ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń