28 marca 2016

#22 We're on the right side of rock bottom

Dzisiejszy post jest inny niż zwykle wam pokazuje. Widzicie mnie cały czas w sportowych stylizacjach. Tym razem postanowiłam przygotować coś bardziej eleganckiego i kobiecego. Według mnie czarne szpilki to must have w szafie każdej kobiety. Pasują one do nie mal wszystkiego. Do wszelkich spódnic jak ich do różnorakich spodni i jeansów. Ja w swojej stylizacji postawiłam na wygodę. Outfit jest dość w rockowym stylu ale zachowane są elementy, które dodają kobiecości. Mam nadzieję, że Ovixx w wersji eleganckiej Wam się podoba.  




















KOSZULA NEW LOOK/ KURTKA BERSHKA/ SPODNIE BERSHKA/ BUTY BERSHKA/ OKULARY SINSAY/ NASZYJNIK BERSHKA

6 komentarzy :

  1. Jejku jaka genialna stylizacja 😱 jeśli można wiedzieć to z jakiej marki jest ta szminka którą masz na ustach (jeśli pamiętasz 😉 )


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo, jest to konturówka z GOLDEN ROSE Dream Lips w kolorze 516 :*

      Usuń
  2. Super zdjęcia, fajny dobór ubrań ;)
    Zapraszam --> (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny outfit! Ja uwielbiam nosić wysokie obcasy :P

    Pozdrawiam :) xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ta koszula taka prosta niby ale ma coś w sobie :D

    www.fotoomarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń