11 kwietnia 2016

#24 Pretty hurts, we shine the light on whatever's worse

Pogoda znów popsuła mi plany. Z pięknej pogody przerodził się deszcz oraz temperatura poszła w dół. Miejmy nadzieję, że pogoda się poprawi. Przygotowałam dla Was stylizacje na co dzień i idealną na cieplutkie, wiosenne dni. Jeansowa kurtka to mój 'must have' na ten sezon. Koszula w kratę dodaje charakteru stylizacji,  jednocześnie lekkości. Mam nadzieję, że outfit podoba wam się tak jaki mnie. Zapraszam Was do obserwowania mnie na social mediach, żebyście byli ze mną na bieżąco. Już za niedługo pojawią się ciekawe posty, które, kto wie może Was zainspirują! 
















KURTKA BERSHKA/ KOSZULA PULL&BEAR/ SPODNIE BERSHKA/ BUTY NIKE ROSHE RUN/ OKULARY SINSAY


4 komentarze :

  1. świetna stylizacja:) super wyglądasz w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj spodnie to masz naprawdę super i w ogóle cała stylizacja jest fajna <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę cudowna stylizacja, akurat na nadchodzące dni :)
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń