11 sierpnia 2017

#1 I'm back!!

Hejka, po ponad rocznej przerwie wracam do blogowania! Mam nadzieję, że się cieszycie tak samo jak ja. Jak może zauważyliście, że ten post jest oznaczony numerem 1. Nie bez przyczyny. Zwiastuje on nowy początek bloga. Od tego czasu postaram się pokazywać moje codzienne stylizacje, oczywiście z wyjątkami w postaci eleganckich outfitów na dane okazje. Zacznę być teraz bardziej systematyczna oraz będę wkładała całe serduszko w każdy post i pokazywała prawdziwą mnie. Będę dodawać posty, z których będę w 100% zadowolona, a nie tak jak wcześniej, żeby po prostu coś tu napisać, ale koniec już o przeszłości. Skupmy się na teraźniejszości i na dzisiejszej stylizacji. Przygotowałam dla Was jedną z moich bardziej eleganckich i kobiecych stylizacji z okazji powrotu na blogosferę. Jedyne co mogę zagwarantować to to,że w przeciągu roku nie zmieniło się moje zamiłowanie do bieli i czerni. Są to kolory klasyczne,  które w połączeniu z jakimkolwiek kolorem zmieniają całkowicie charakter. Tego charakteru w mojej kompozycji dodają beżowe szpilki i torebka w tym samym kolorze. Falbanki też robią swoje. Dodają dziewczęcości i delikatności. Za to spodnie o eleganckim kroju dodają gracji, a ich pasek robi piękne wcięcie w talii i nadają sylwetce smukłości. Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu i będziecie teraz częściej tu zaglądać. <3















BLUZKA STRADIVARIUS/ SPODNIE STRADIVARIUS/ BUTY RENEE SHOES/ ZEGAREK DANIEL WELLINGTON/ OKULARY H&M

1 komentarz :