12 października 2015

#3 Coś na jesień

Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z typowo jesienną stylizacją. Na pewno nie jest to jedyny post z tematyką jesienną. Jeśli chodzi o stylizację jest ona w moich ulubionych kolorach. Zielona, piankowa spódniczka daje bardzo ciekawy akcent. Mój makijaż jest inny niż zwykle. Pomalowałam oczy brązowymi cieniami i mocno wytuszowałam rzęsy. Pomadka w moim ulubionym kolorze na tą porę roku czyli czerwona. Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i zachęcam zostawienia jakiegoś śladu po sobie. Do zobaczenia <3










PŁASZCZ- PULL&BEAR
T-SHIRT-DRESSLINK
SPÓDNICZKA-MOHITO
BUTY-BERSHKA
TOREBKA-H&M

2 komentarze :

  1. Piękna sukienka
    Zapraszam do mnie http://zuzaneex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś elegancką Damą. Potrzebujesz jedynie dla pełnej elegancji i klasy skórzanych rękawiczek. Polecam Ochnik-a, Wittchen-a, Kuc/Kalta-Warszawa itd

    OdpowiedzUsuń